გაკვეთილის მთავარი თემა
|
სტექიომეტრია(გაანაგარიშებები ქიმიური რეაქციის ტოლობის მიხედვით)
|
სწავლების საფეხური
|
2 საფეხური
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
5 მოსწავლე,
|
გაკვეთილის მნიშნელობა/აქტუალობა
|
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლეები დაეუფლონ ამოცანის ამოხსნის ეტაპებს;პეტაგოგი იყენებს ამოცანას,როგორცსწავლების
ერთ ერთ მეთოდს,რაც გულისხმობს ამ ამოცანისამოსახსნელად საჯირო ცოდნის სისტემატიზაციას.
|
წინასწარი ცოდნა
|
|
შეფასების საგანი და პროცუდურები
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენრჯმენტი
|
პედაგოგი მოკლედ მიმოიხილავს,რომ;
ქიმიურ ელემნტს შესაბამება ქიმიური სიმბოლო,ნივთიერებას-ქიმიურიი ფორმულა,,ქიმიურ
მოვლენას ქიმიური რეაქციის ტოლობა,.ქიმიური რეაქციის ტოლობა არის ქიმიური მოვლენის გამოსახვა ქაღალდზე ქიმიური ენით.
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment